Christophe Sancy
Exclusief
Christophe Sancy
Mere beweert 20% goedkoper te zijn dan de concurrentie, maar klopt dat ook? We deden de test bij een product dat bij de eerste klanten een bestseller bleek: de wasverzachter Silan.
De komst van de Russische discounter op onze markt is iets bijzonders. En het bezoek aan de eerste winkel is een ietwat bevreemdende, zelfs exotische ervaring, als je enkele referenties in het (heel beperkte) voedingsaanbod bekijkt. Was er te weinig tijd? Moest het snel gaan? Het is een beetje verbazend om te zien dat de prijsaanduidingen die op een gele A4 staan, gewoon neergekrabbeld zijn op een post-it of op een stuk verpakking vermeld neergeschreven werden. Het cliënteel ligt er niet wakker van: het enige wat hen interesseert, zeggen ze, zijn de zeer gunstige prijzen en het feit dat Mere zegt 20% goedkoper te zijn dan de rest van de markt.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?