Personality of the Year Francis Plunus (Trendy Foods): “Het is een teken van vertrouwen voor klanten en leveranciers”
Gondola
Exclusief
Gondola
Op 13 maart vindt de nieuwste editie van de Personality of the Year-awards plaats. Maar voor het zover is, blikken we terug op de winnaars van vorige editie en kijken we welke impact de prijzen gehad op hun privé- en werkleven. Dit keer is het de beurt aan Francis Plunus, CEO bij Trendy Foods Belgium.
Francis Plunus, CEO bij Trendy Foods Belgium, sleepte vorig jaar de Personality of the Year-award in de categorie ‘Foodservice’ in de wacht. De jury was onder de indruk van zijn ingesteldheid, zijn ondernemersgeest en zijn loopbaan.
Ik vind het een grote eer om te worden genomineerd door een jury van vakmensen uit de sector. Het vormt de erkenning van een werk van lange adem waardoor Trendy Foods zijn huidige positie heeft kunnen verwerven.
Volgens mij is een goede kandidaat iemand die heeft gezorgd voor echte vernieuwing of echte toegevoegde waarde in ons vak. Een goede kandidaat is ook iemand die iets belangrijks heeft verwezenlijkt in de wereld waarin wij ons bewegen, niet alleen dit jaar maar ook de voorbije jaren, in de retail, de foodservice of elders.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?