- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Innovatie is de brandstof voor de groei van de categorieën. Zonder innovatie zouden deze wegkwijnen, als door een tekort aan zuurstof. Bij Gondola leeft deze overtuiging zeer sterk en deze overtuiging wordt gedeeld door alle Belgische retailers. Het verheugt ons te kunnen vaststellen dat ook deze keer alle Belgische retailers weer in de jury van de INN'awards willen plaatsnemen. Zoals elk jaar zullen ze elk product weer zeer gedegen evalueren of proeven alvorens erover in discussie te gaan. Daarbij baseren zij zich ook op de gegevens en analyses van onze partners Nielsen en GfK. Op deze plaats daarom een woord van dank aan alle retailers voor hun bijdrage aan een initiatief dat nu al negen jaar met één enkel doel voortduurt: de innovatie ondersteunen, aandacht schenken aan de inspanningen van alle merken die haar aan de klanten voorstellen in de vorm van producten die steeds lekkerder, gezonder, handiger, origineler, doelmatiger, duurzamer of gedurfder worden.
Wilt u uw eigen innovaties van dit jaar aan de jury van de INN’awards voorleggen? Dan is het nu hoog tijd voor actie: de (zeer eenvoudige) online inschrijvingsprocedure staat hier nog tot en met dinsdag 3 maart open!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?