Coca-Cola press release
Exclusief
Coca-Cola press release
De bottelarij van Chaudfontaine hervat na de ramp haar normale werking en de eigenaar ervan, Coca-Cola, koppelt aan deze doorstart een donatie van een miljoen euro om zijn solidariteit te betuigen met de gemeenschap.
De recente overstromingen hebben niet alleen menselijke tragedies en problemen veroorzaakt voor de bewoners van de getroffen gebieden. Ze hebben winkels verwoest, zoals in het volgende Gondola-magazine te lezen zal zijn, en productie-eenheden platgelegd, zoals die van Galler, of die van Corman in Limburg, met zichtbare gevolgen voor de schappen in de versafdelingen van de supermarkten van het land, waar vele soorten boter ontbreken. Bij Coca-Cola overstroomde de bottelfabriek voor mineraalwater in Chaudfontaine tijdens de ramp. Hoewel het water in het gebouw twee meter hoog kwam, werd gelukkig alleen het magazijn getroffen, aangezien de bottellijn zich boven bevindt. Onvermijdelijk maakte dit het voor Chaudfontaine moeilijk om aan de klanten te leveren, hoewel een herverdeling van andere bestaande voorraden de gevolgen enigszins kon verzachten.
De afgelopen weken is hard gewerkt om de bottelarij onder moeilijke omstandigheden weer op gang te krijgen. Aangezien het elektriciteitsnet nog niet hersteld was, waren er soms generatoren nodig. Maar nu zijn de meeste productiemachines weer opgestart en zijn de nodige kwaliteits- en veiligheidstests uitgevoerd. Hierdoor zal de onderneming aanstaande maandag haar normale activiteiten kunnen hervatten, met dank voor alle aan de dag gelegde energie en goede wil : "Iedereen heeft duidelijk een groot hart voor Chaudfontaine, ook onze klanten, die we willen bedanken voor hun geduld, begrip en vertrouwen”, zegt Achmed Boumrah, site manager van Chaudfontaine.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?