Carrefour
Carrefour
Carrefour België bevriest de prijzen van 100 producten gedurende 100 dagen. Dat is de derde en meteen ook laatste actie van zijn “Koopkrachtacties"-campagne.
“100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen” dat is de belofte van de laatste actie die Carrefour België vandaag gelanceerd heeft in het kader van zijn "Koopkrachtacties"-campagne. Nadat Carrefour eerst de producten van zijn merk Simpl onder de aandacht had gebracht en vervolgens een selectie van 1.000 artikels voor minder dan 1 euro aanbod, maakt de retailer opnieuw een selectie. Dit keer van producten waarvan de prijs niet zal veranderen tot het eind van dit jaar. Met deze laatste actie volgt Carrefour het voorbeeld van Carrefour Frankrijk dat deze actie al eind augustus lanceerde. Tijdens deze "Koopkrachtacties"-campagne worden ook andere initiatieven onder de aandacht gebracht, zoals 5 groenten en fruit voor minder dan 1 euro of een computer voor 1 euro per dag.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?