-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Een Belgisch concept dat zich inplant in Parijs, dat hoor je niet vaak. Een uitstekende reden dus om ter plaatse te gaan kijken hoe de keten het er vanaf brengt bij onze zuiderburen. De formule gaat trouwens niet echt prat op zijn oorsprong. Het assortiment werd aangepast aan de lokale behoeften. Paradox: in de Franse hoofdstad waar speciale bieren zeer populair zijn, brengt Delitraiteur een assortiment van 50 tot 60 soorten bieren waaronder heel wat van Belgische bodem. Dat is heel wat meer dan in de Belgische winkels, merkt marketingdirecteur Alexandre Terlinden op. Delitraiteur telt vandaag drie vestigingen in de regio van Parijs. Ze zijn allemaal verschillend.
Lees verder in Gondola Magazine maart 2011
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?