In België staat Maes op de derde plaats van de meest voorkomende achternamen. Een mooi aanleiding voor het bier met dezelfde naam om in een landelijke actie een grapje met zijn naam uit te halen. De groep is onlangs operatie gestart waardoor zijn naam ongetwijfeld veel aandacht zal krijgen. Maes heeft ongeveer 17.000 personen die ouder zijn dan 17 jaar en dezelfde achternaam hebben een brief gestuurd waarin ze worden uitgenodigd de Facebookpagina van het merk te “liken” en deze “like” te delen met 20 vrienden. De eerste 1250 personen met de achternaam Maes die dat doen, ontvangen gratis een vat bier. Aangezien deze naam veel vaker in Vlaanderen voorkomt dan in Wallonië, heeft het merk, goedhartig als het is, zijn actie uitgebreid naar Franstalige namen die met dezelfde klank beginnen (Masson, Massart, enz.).
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?