Albert Heijn doet een proef met gratis WiFi in 12 Nederlandse winkels. De keten hoopt zo de toegang tot zijn mobiele app Appie gemakkelijker te maken. Met de test zal kunnen worden nagegaan of een internetverbinding noodzakelijk is voor de klant, maar zal ook het aantal personen dat van de app gebruik maakt vastgesteld kunnen worden. Er zullen zes winkels worden voorzien van een vrije internettoegang. In de andere zes zullen de klant maximaal 60 minuten per dag toegang hebben. De test is op 4 januari jl. begonnen en zal zes maanden duren.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?