
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Omdat de kantoren van Maes verhuisden moesten 6000 tapvaten dringend op zoek naar een nieuwe eigenaar. Met behulp van een emotionele virale campagne sloot het publiek de tapvaten in hun hart. Op één uur tijd werden 6000 mensen «fan» van de nieuwe facebookpagina. Vandaag staat de teller op 9000. Een indrukwekkend succesverhaal.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?