De wet van vraag en aanbod, dat is waar het om draait in de wereld van de kleinhandel. De handelaar wil de klant naar zijn verkooppunt lokken, de consument wil bruikbare en op eenvoudige wijze toegankelijke informatie over de winkels waar hij denkt te zullen vinden wat hij zoekt. Bruggen bouwen is dus meer dan ooit nodig. Het nieuwe “Promo Pack”, ontwikkeld door Mobilosoft en de inlichtingendienst 1207 van Proximus, beantwoordt aan deze verwachtingen. Deze business solution heeft heel wat troeven: een breed bereik, pertinente antwoorden op de vragen van de consument dankzij geolocalisatie, een grote meerwaarde op gebied van marketing, en dat allemaal tegen heel voordelige voorwaarden. Waarom zou je het niet doen?
L’inscription nous permet d’adapter nos contenus à nos lecteurs. En quelques clics seulement, vous pouvez profiter de tous les avantages :
Accès à tous les articles d’actualité Gondola
Lire jusqu’à 3 articles Plus gratuits par mois
Recevoir la newsletter exclusive de Gondola
Possibilité de vous inscrire aux formations de Gondola Academy et aux événements de Gondola Society
À la une - Réapprendre le retail à zéro : comment Rami Baitiéh a relancé Morrisons
Numéro 300 : “Gondola doit aider à comprendre le présent et à façonner l'avenir”
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: