-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Erik-Jan Mares, CEO van Zeeman sinds 2018, vertelt in een exclusief interview met Gondola dat België "het tweede meest winstgevende land is, na Luxemburg”. Met 1.300 winkels in 7 Europese landen, breidt de specialist in goedkope kleding uit naar Zuid-Europa, meer bepaald Frankrijk en Spanje.
Van de 7 landen waar wij actief zijn, is België het tweede meest rendabele land. Luxemburg staat op de eerste plaats. Bovendien realiseren wij in België een omzet van 200 miljoen euro. Het lijkt misschien paradoxaal, maar ondanks de crisis was 2020 beter dan 2019: toen onze winkels open waren, was onze verkoop fantastisch. Ons beleid op de Belgische markt is gericht op optimalisering en stabiliteit. Idealiter zouden we 280 winkels in België willen hebben.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?