Plus Zomerreeks Walter Gelens & Ives Depoortere (BABM): “Merkfabrikanten willen meer dan ooit een constructieve dialoog aangaan met de retail”

Gondola
Gondola
De zomervakantie is begonnen en zo ook onze nieuwe zomerserie, waarin we kennismaken met spelers op de markt en de tijd te nemen om hun activiteiten te bespreken. We openen deze reeks met BABM, dat zijn 30-jarig bestaan viert. Een goede gelegenheid voor een gesprek met CEO Walter Gelens en voorzitter Ives Depoortere, die ook CEO is bij Jules Destrooper. Op de agenda van ons onderhoud: de evolutie van de Belgisch-Luxemburgse vereniging van merkfabrikanten, haar successen en uitdagingen en niet te vergeten de recente online communicatiecampagne, die de consument wil overtuigen om “zichzelf te verwennen met A-merken.”
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?