-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De verkoop van het merk Alpro door moederbedrijf Vandemoortele blijkt vooruitgang te boeken. Kleinere bieders (o.a. Aziatische bedrijven) blijken buiten spel, en enkel
Unilever, Nestlé en Danone blijken nog te dingen voor Alpro. Door een grote aquisitie in Frankrijk (Panavi), nam Vandemoortele financiële risico's, die door de financiële crisis moeilijk liggen. Om over genoeg liquide middelen te beschikken, werd gekozen om Alpro et verkopen, en zich te concentreren op bake-off producten of afgeleiden. De Alpro producten, allen op basis van soja, maken dus geen deel uit van deze stratégie.Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?