Fast Retailing heeft voor het derde achtereenvolgende jaar een recordresultaat neergezet, aangevoerd door Uniqlo International, waarvan de omzet voor het eerst goed was voor meer dan de helft van de groepsomzet.

De sterke resultaten van Fast Retailing werden gedreven door Uniqlo International. De geconsolideerde jaaromzet van de groep die liep tot 31 augustus 2023 bedroeg 2.7665 miljard yen (ofwel meer dan 17,5 miljard euro), een stijging van 20,2% ten opzichte van het voorgaande jaar, terwijl het bedrijfsresultaat sterk steeg met 28,2% tot 381 miljard yen (2,4 miljard euro). Fast Retailing maakte ook zijn prognoses bekend voor het boekjaar 2024. De groep verwacht dat zowel de omzet als het bedrijfsresultaat zullen stijgen. Deze laatste was dit jaar al gestegen tot ongeveer 60% van het geconsolideerde totaal en zal het volgende jaar naar verwachting met 18,1% stijgen tot 450 miljard yen (2,8 miljard euro). De groep verwacht ook dat de omzet met 10,2% zal stijgen.

Fast Retailing heeft de ambitie om het nummer 1 merk ter wereld te worden. Om dit doel te bereiken wil de groep zich richten op een aantal zaken, waaronder het worden van een digitale retailer , het diversifiëren van de inkomstenstromen, het nastreven van een bedrijfsmodel dat bijdraagt aan het bevorderen van duurzaamheid en het versterken van het menselijk kapitaal.