Tien finalisten strijden om de titel “Winkelconcept van het jaar”
- Op woensdag 23 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit
- Tien finalisten strijden om de titel “Winkelconcept van het jaar”
- Wie volgt er dit jaar Balls & Glory op?
Op woensdag 23 oktober reikt Comeos, de federatie voor de handel en diensten, de Mercuriusprijs uit, al meer dan 30 jaar de meest prestigieuze prijs van de handel. 10 laureaten uit zeer uiteenlopende sectoren strijden om de titel van Winkelconcept van het jaar. Wie volgt er dit jaar Balls & Glory op?
Een onafhankelijke jury van zeven retailexperts selecteerde en bezocht de voorbije maanden anoniem de 10 laureaten. Dit jaar krijgen de winkels ook de kans om hun winkelconcept toe te lichten en de kritische vragen van de jury te beantwoorden.
Will Ballieu, die de jury vorig jaar met zijn restaurant Balls & Glory wist te overtuigen, benadrukt dat dit een mooie kans is voor retailers en ondernemers. “De Mercuriusprijs heeft Balls & Glory een enorme boost gegeven: het vertrouwen van de jury en de ruime media-aandacht gaven mijn team een serieuze duw in de rug. Daardoor kwam onze omnichannelstrategie in stroomversnelling.”
Eén van de eerste verpakkingsvrije winkels van België. Hier vind je lokale en biologische producten in bulk waardoor je steeds de juiste hoeveelheden kunt kopen en onnodige plastic verpakkingen vermijdt.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?