SIAL Paris
Exclusief
SIAL Paris
#2 Naar jaarlijkse gewoonte verzamelt de voedingsindustrie zich om de twee jaar in Parijs voor de Sial-beurs. Dit jaar was het een extra feestelijke editie, want Sial blies 60 kaarsjes uit. De redactie van Gondola was er ook bij en maakte een selectie van de opvallendste en belangrijkste innovaties. Ontdek vandaag deel twee van ons artikel.
Met grote nieuwsgierigheid gingen we op weg naar de winnaar van de ‘Grocery Products Award’. The Original Hummus Bar is een reep gemaakt door het Libanese familiebedrijf Grapeful op basis van traditionele Libanese ingrediënten zoals kikkererwten en tahin, twee essentiële ingrediënten voor hummus. “Ons verhaal begint met druivenmelasse, gemaakt van verse druiven”, Bahaa Kadamani, oprichter en CEO van Grapeful. De hummusreep is een combinatie van twee innovaties, zo wordt ons verteld. De eerste innovatie is het gebruik van kikkererwten, de tweede het gebruik van druivenmelasse als basis. “Al onze repen zijn gezoet met druivenmelasse. Het is een natuurlijke zoetstof die we al meer dan 100 jaar produceren. Het is een familiegeschiedenis die we met trots delen.”
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?