In 2009 heeft Johnson & Johnson het product OB Ultra uit de Canadese winkels teruggetrokken. Twee jaar later, in december 2011, erkent het merk zijn vergissing en start de productie van tampons opnieuw op. Voor deze gelegenheid lanceert OB daarom een weinig alledaagse actie: surfers die de site
OBtampons.ca/apology bezoeken, kunnen hun voornaam intypen. Als de voornaam is ingegeven, begint een crooner persoonlijke excuses te zingen: "Ik weet dat we weg zijn gegaan, we hebben je in de steek gelaten. (...) Ik wilde je niet laten huilen, ik wilde geen afscheid van je nemen (…) Wij hebben ons deerlijk vergist (…) Sorry. ". Test deze originele actie maar eens uit!Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?