Om de twee jaar onthult SIAL Parijs de belangrijkste wereldwijde trends uit de voedingssector. Een studie van ProtéinesXTC, een agentschap gespecialiseerd in communicatie, innovatie en voeding, geeft een overzicht van de verschillende innovaties per markt. We selecteerden 7 landen. Ontdek de belangrijkste trends per peiler (gezondheid, plezier, welzijn, ecologie, enz.) en een top 3 van de categorieën die in 2019 de meeste innovaties kenden. De categorie “non-alcoholische dranken" was waarschijnlijk de meest innovatieve wereldwijd.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?