
-
Interviews met Bruno Colmant, Tom Simonts, Tom Penninckx, Davy Van Raemdonck, Damien Ernst...
-
Waarom zijn Nederlandse retailers zo succesvol bij ons?
- Hoe zelfstandigen terugkijken op 2022…
Om de twee jaar onthult SIAL Parijs de belangrijkste wereldwijde trends uit de voedingssector. Een studie van ProtéinesXTC, een agentschap gespecialiseerd in communicatie, innovatie en voeding, geeft een overzicht van de verschillende innovaties per markt. We selecteerden 7 landen. Ontdek de belangrijkste trends per peiler (gezondheid, plezier, welzijn, ecologie, enz.) en een top 3 van de categorieën die in 2019 de meeste innovaties kenden. De categorie “non-alcoholische dranken" was waarschijnlijk de meest innovatieve wereldwijd.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Interviews met Bruno Colmant, Tom Simonts, Tom Penninckx, Davy Van Raemdonck, Damien Ernst...
Waarom zijn Nederlandse retailers zo succesvol bij ons?
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?