Personality of the Year Nathalie Matterne (Carrefour): “Deze erkenning heeft mijn netwerk helpen groeien”
Gondola
Exclusief
Gondola
Op 13 maart vindt de nieuwste editie van de Personality of the Year-awards plaats. Maar voor het zover is, blikken we terug op de winnaars van vorige editie en kijken we welke impact de prijzen gehad op hun privé- en werkleven. Starten doen we met een interview van Nathalie Matterne (Carrefour België).
De Personality of the Year-award in de categorie ‘Retailers’ werd vorig jaar toegekend aan Nathalie Matterne, executive merchandise director van Carrefour België. De jury was onder de indruk van de ervaring en de vaardigheden die zij heeft opgebouwd, en noemde Nathalie “het gezicht van een nieuwe wind bij Carrefour”. Vandaag verklaart ze zelf: “Deze award zet mij ertoe aan om door te gaan op de weg van de verandering.”
Het is in de eerste plaats bijzonder aangenaam om zo’n erkenning te krijgen. Daarnaast vind ik deze bekroning ook heel belangrijk, omdat het een blijk van vertrouwen en aanmoediging is vanwege de hoofdrolspelers in de markt. Eigenlijk is dit meteen ook de erkenning van een collectief leiderschap, want een nieuwe aanpak van samenwerking kun je niet in je eentje ontwikkelen en invoeren. Ik heb dat samen gedaan met collega’s en medewerkers, die mij bijstaan en daar ook hard voor werken.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?