-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Ecover wordt, dankzij zijn fusie met Method, de grootste onderneming in milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen ter wereld. Method, gevestigd in San Francisco, is de leader in premium milieuvriendelijke producten voor het huis, de was en lichaamsverzorging die gericht zijn op design. De twee merken vertegenwoordigen samen een bruto-omzet van $ 200 miljoen en hebben ongeveer 300 mensen in dienst. Het distributienetwerk dekt Europa, de Verenigde Staten, Azië en Australië.
“Met Method kopen we veel meer dan een merk. Het is het begin van een fantastisch partnership op lange termijn met een bedrijf dat een reputatie heeft vanwege zijn innoverende karakter, zijn onwrikbare betrokkenheid bij milieuvriendelijke producten en zijn professionele team dat gedreven is door passie voor het vak”, aldus Philip Malmberg, CEO van Ecover.
In ons magazine van oktober leest u een uitgebreid interview met Philip Malmberg.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?