-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Om beter aan de noden van de markt te beantwoorden lanceert MediaSpecs een nieuwe database met nieuwe functionaliteiten.
De database van MediaSpecs is een referentietool voor communicatieprofessionals, omdat ze alle onmisbare informatie bevat over media in België en Nederland: publicitaire tarieven, editoriale kalenders, technische specificaties, contactgegevens, enzovoort. Dankzij het zoekinstrument is het mogelijk een selectie te maken op basis van een thema, doelgroep, sector, mediatype, plaats en regio. MediaSpecs lanceert vandaag een nieuwe versie van zijn database. Om beter aan de noden van de markt te beantwoorden werden nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Hierbij een overzicht van wat er voortaan mogelijk is:
Met zijn database wil MediaSpecs het werk van mediaplanners, adverteerders en PR-mensen helder en makkelijk maken. Omgekeerd krijgen uitgevers erkenning voor hun werk.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?