Om beter aan de noden van de markt te beantwoorden lanceert MediaSpecs een nieuwe database met nieuwe functionaliteiten.

De database van MediaSpecs is een referentietool voor communicatieprofessionals, omdat ze alle onmisbare informatie bevat over media in België en Nederland: publicitaire tarieven, editoriale kalenders, technische specificaties, contactgegevens, enzovoort. Dankzij het zoekinstrument is het mogelijk een selectie te maken op basis van een thema, doelgroep, sector, mediatype, plaats en regio. MediaSpecs lanceert vandaag een nieuwe versie van zijn database. Om beter aan de noden van de markt te beantwoorden werden nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Hierbij een overzicht van wat er voortaan mogelijk is:

  • Zoeken op media en contacten
  • Intuïtief zoeken op gecombineerde zoekfilters
  • Formats, afmetingen en tarieven voor print media
  • Complete CIM-cijfers en -grafieken voor printmedia
  • Selectie van media en integratie in lijsten (met export naar Excel)

Met zijn database wil MediaSpecs het werk van mediaplanners, adverteerders en PR-mensen helder en makkelijk maken. Omgekeerd krijgen uitgevers erkenning voor hun werk.