Vorig jaar fleurde Jean-Paul Gaultier de blikjes en flesjes van Coca-Cola Light op. Voor het 30-jarig bestaan van het soft-light merk is nu de Amerikaanse stylist Marc Jacobs aan de beurt. “Ik vind het een voorrecht en voel me dan ook zeer vereerd dat ik voor 2013 ben gekozen tot Art Director van Coca Cola Light. Ik kan nu in deze campagne voor het 30-jarig bestaan van Coco-Cola Light mijn eigen artistieke touch inbrengen. Dit merk is een internationaal icoon … en ik ben gek op iconen!”, zegt Marc Jacobs. De speciale collectie blikjes en flesjes die door hem worden ontworpen, zullen in maart te koop zijn.
De teaser is al te zien op:
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?