Lidl stelt in Lokeren een nieuw winkelconcept voor met een volledig nieuwe indeling en aankleding. Het gaat voorlopig om een eerste test.
Lidl gooit gooit zijn traditionele winkelparcours op de schop. In het nieuwe winkelconcept doorlopen klanten verschillende ‘eetwerelden’ die hen snel naar een verse lunch of een verse avondmaal brengen en inspiratie geven. Een speciale hoek met recepten uit ‘De Keuken van Lidl’ moet de klant qua gerechten inspireren. In een andere hoek vind je een verse sinaasappelpers terug en een gekoeld meubel met simpele en snelle slaatjes, ultraverse maaltijden en smoothies.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?