- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Vrouwenmagazine Libelle lanceert maaltijdboxen op basis van haar eigen recepten. De foodboxen zijn beschikbaar via Smartmat, een Belgische tegenhanger van HelloFresh.
Libelle en de Belgische foodbox-leverancier Smartmat lanceren samen twee maaltijdboxen die naast de benodigde ingrediënten nu ook het Libelle-recept bevatten. De ‘Belgische Klassiekers’-box focust op de topfavorieten uit de Belgische keuken zoals steak béarnaise, vol-au-vent of stoofvlees. De ‘Happy Family’-box is samengesteld op maat van het hele gezin met kindvriendelijke gerechten, zoals fishsticks of kip met stoemp, en tips hoe de jongste koks in-spe kunnen helpen.
Mie Van der Auwera, hoofdredactrice van Libelle, licht toe: “Koken is een belangrijk onderwerp binnen Libelle. De haalbare en gevarieerde Libelle-recepten zijn een vertrouwde leidraad in veel Vlaamse huishoudens. Maar ook aan de work-life-balance hechten we bij Libelle belang, de tijd om met je gezin samen van die maaltijd te genieten. Bovendien is het niet evident om elke dag de tijd en inspiratie te vinden om een vers menu op tafel te zetten. Onze strategische samenwerking met Startmat is een tweede stap in de vernieuwing van ons libelle-lekker.be platform en maakt je het leven makkelijker. Je krijgt je vertrouwde Libelle recepten nu ook aan huis geleverd, mét de bijbehorende ingrediënten.”
Ingrid Vandergeynst, Business Unit Manager Extended Products, vult aan: “De samenwerking met Smartmat geeft gestalte aan onze visie om met strategische partners in zee te gaan die dezelfde ambitie hebben en een complementair aanbod in de markt zetten. Wat hier ontstaat is een nieuw type food service voor onze lezeressen en voor consumenten in het algemeen.”
De Libelle ‘Belgische Klassiekers’ en ‘Happy Family’ boxen zijn vanaf nu te koop op www.Smartmat.be. De dozen voor twee personen zijn te koop voor 65 euro. De 4-persoonsdozen worden verkocht aan 79 euro, telkens voor 3 dagen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?