- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De actie leverde vorig jaar 245.828 smaakideeën op. De keer kunnen de Belgen hun ideeën van 14 januari tot en met 24 februari 2013 inzenden. De voorzitter van de jury, Jan Verlinden, Marketing Director PepsiCo BeLux, licht een tipje van de sluier op: “Via lays.be of facebook.com/laysbelgium kunt u uw smaakideeën voorstellen en/of meedoen met een “battle”. 2 verschillende smaken nemen het op een ludieke manier met elkaar op in een “boxring”. De speler bepaalt de winnaar. Iedere smaak heeft evenveel kans en wordt willekeurig gekozen. Deze online battles bepalen de top 1000 smaken waaruit de afdeling R&D en de jury de top 5 zullen selecteren en om de Belgen het laatste woord te kunnen geven, zullen ze minstens 1 van de 2 finalisten uit deze top 5 kunnen kiezen.” Deze top 5 zal in maart 2013 door de jury worden bekendgemaakt en de Belgen kunnen vervolgens hun favoriet in de finale kunnen stemmen.
Bicky Crisp permanent in het assortimentGezien de omvang van de hype en het succes van de winnaar van 2012, Bicky Crisp, heeft Lay’s besloten om de smaak niet van de markt te halen en het product permanent in het assortiment op te nemen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?