iStock
Exclusief
iStock
Laten we nu even kijken naar de winkels die een kaasafdeling met bediening hebben. Die maakt het mogelijk om de klantervaring te verbeteren, het aanbod te personaliseren en zich te onderscheiden van de standaard zelfbedieningswinkels. Zelfs in een context waarin snelheid en gebruiksgemak voorop staan, hebben de consumenten toch belangstelling voor die menselijke en persoonlijke benadering. Omdat we geen gegevens hebben over het aantal verkooppunten en de prestaties van dergelijke afdelingen, legden we ons oor te luisteren bij de retailers.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?