Ikea stelt een plan voor een heropstart van zijn activiteiten voor, als aanloop naar de heropening van winkels. Het zet in op een click & collect-systeem, waarbij klanten online betalen en bestellen, waarna ze naar een winkel op een moment naar keuze kunnen gaan om hun bestelling op te pikken.
Ikea heeft een plan van gecontroleerde opstart, waarbij in een eerste fase een contactloze afhaling van goederen op de parking van de winkel georganiseerd wordt. Klanten bestellen en betalen online, kiezen een tijdslot en een winkel waar ze de bestelling willen ophalen. Bij aankomst krijgen de klanten een nummer toegewezen, waarna een medewerker van Ikea de bestelling met een ontsmette winkelkar bij de auto komt zetten terwijl de klant in zijn auto blijft.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?