CCV
Exclusief
CCV
Jumbo Roeselare is nu een jaar open. Van bij de start rekent de winkel voor zijn betaalverkeer op de betrouwbare diensten van CCV. “Door de afwezigheid van storingen en een optimale gebruiksvriendelijkheid was dit de best mogelijke keuze”, zegt Jolene Van Driessche, manager van Jumbo Roeselare.
Een jaar geleden opende Jumbo Roeselare de deuren. Vanuit Jumbo werd CCV naar voren geschoven als betaalpartner en daar was geen discussie over: de franchiseneemster van Jumbo Roeselare baat ook in Stekene een Jumbo uit en ze kan daar al meer dan twee jaar rekenen op de betrouwbaarheid van de betaaloplossingen van CCV. “CCV koos voor de P400 op basis van de prijs én de compatibiliteit van de software met onze IT-systemen”, herinnert Jolene Van Driessche, manager van Jumbo Roeselare, zich. Ze vermeldt graag de toegevoegde waarde van deze P400. “Het is een betrouwbaar systeem en bij eventuele problemen is CCV heel gemakkelijk te bereiken. Zelfs na de gewone kantooruren is er altijd een noodnummer. Ze proberen ook problemen aan te pakken die eigenlijk niet aan hen liggen.” Niet dat men al vaak naar dat nummer heeft moeten bellen. “Ik heb vroeger in andere winkels gewerkt, die andere systemen in huis hadden. Ik kan dus wel vergelijken. Die andere systemen laadden iets trager op en er waren soms storingen. Dit is de eerste keer in mijn carrière dat ik nooit haperingen of storingen in de betaalautomaten zie”, klinkt het.
CCV
Elke retailer weet dat klanten aan de kassa vooral snel willen worden geholpen. En ze betalen steeds vaker met de kaart of nu zelfs met de telefoon. “Corona versnelde het digitaal betalen, en het aantal klanten dat nu altijd digitaal betaalt blijft stijgen”, zegt Jolene. “Klanten gaan voluit voor het gemak en willen steeds vaker gewoon betalen door hun kaart of hun smartphone tegen het bakje te houden. Dat gaat sneller, zeker bij goede betaalautomaten.”
Ook voor de medewerkers is het een plus dat klanten vlot kunnen betalen en dat er nooit storingen zijn. Bovendien zijn de betaalautomaten van CCV heel gemakkelijk te bedienen, geeft Jolene nog mee. “Op die manier is er nooit oponthoud of vormt er zich geen lange wachtrij. Voor de selfservice check-outs gebruiken we diezelfde P400 en ook daar loopt alles zonder problemen.”
Technologische evoluties gaan snel. Met de opkomst van QR-codes treden we alweer een nieuwe wereld binnen. Ook het sterke partnerschap tussen Jumbo Roeselare en CCV evolueert. Begin 2026 krijgt de vertrouwde P400 van Jumbo Roeselare een opvolger, de A35. Achter de schermen is dit alweer een stap vooruit op het vlak van snelheid en beveiliging. Ook betalen via een QR-code wordt hiermee mogelijk – “en daar vragen klanten steeds vaker naar”, getuigt Jolene. Op die manier gaat Jumbo Roeselare samen met CCV mee met zijn tijd, zonder in te boeten op gebruiksgemak of betrouwbaarheid.
CCV Group B.V.
sales.be@ccv.eu
+057 215 215
www.ccv.eu/retailbe
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?