Terwijl de food truck goed ingeburgerd begint te geraken in België, wordt bij onze zuiderburen alweer een nieuw concept gelanceerd. In Frankrijk pakt modeketen H&M namelijk uit met een fashion truck. Een concept dat komt overgewaaid uit de Verenigde Staten en waarmee de winkelketen de straten van Parijs onlangs doorkruiste. In de vrachtwagen zijn er personal shoppers die de klanten begeleiden, hun morfologie analyseren en op maat raadgeven. Elke consument krijgt een foto mee van zijn beste look, en een kortingsbon van -20% voor een gekozen stuk uit de collectie.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?