Facebook wil een speciale winkel-zone toevoegen op zijn mobiele applicatie. De zone is ontworpen voor verschillende adverteerders met een Facebook-account, maar ook Facebook zelf zal ze gebruiken om eigen producten te verkopen. Na een geslaagde testperiode hoopt Facebook deze m-commerce optie te lanceren.
De functie wordt momenteel getest in de Verenigde Staten. Daar kunnen handelaars hun producten nu dus niet meer alleen via een eigen website, maar ook rechtstreeks via de Shoppingzone van Facebook te koop aanbieden. Wie via Facebook op een advertentie klikt, wordt niet doorverwezen naar de website van de adverteerder, maar kan nu dus rechtstreeks via het sociale netwerk zelf betalen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?