Christophe Sancy
Christophe Sancy
#⑦ Vanaf 24 februari kan u twee weken lang elke dag een verslag vinden van #euroshop2020. We gingen langs bij de talloze stands van een van de grootste salons gewijd aan innovatie in de retailsector, die elke drie jaar plaats vindt in Düsseldorf, Duitsland.
Supermarkten blijven een plaats met grote beperkingen.De apparatuur en het meubilair moeten vooral functioneel zijn. Al proberen winkels in een ietwat harde wereld ook meer menselijk te zijn, in te spelen op trends en op waarden als natuurlijkheid, bio en lokale producten, en een gulden middenweg te vinden tussen commerciële efficiëntie en een geslaagde winkelbeleving door klanten op bijna dezelfde manier als bij hun thuis te ontvangen. En dat is een aspect dat verschillende stands op EuroShop maar al te graag naar voren brachten. Zo zagen we verschillende innovaties die gemaakt zijn van natuurlijke materialen, of die deze op zijn minst imiteren.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?