Christophe Sancy
Exclusief
Christophe Sancy
#⑧ Vanaf 24 februari kan u twee weken lang elke dag een verslag vinden van #euroshop2020. We gingen langs bij de talloze stands van een van de grootste salons gewijd aan innovatie in de retailsector, die elke drie jaar plaats vindt in Düsseldorf, Duitsland.
Met de opening van zijn allereerste Amazon Go-winkel in Seattle in 2016, maakte de Amerikaanse e-commercegigant een grote indruk op het publiek en de hele foodretailsector. Een kassaloze winkel, waar je met je smartphone binnenwandelt en simpelweg een product uit de rekken neemt, waarna dat automatisch aan je rekening wordt toegevoegd, is indrukwekkend. Op technologisch vlak echter iets minder: er werd geschreven dat veel bedrijven snel aan de slag zouden gaan om gelijkaardige oplossingen te ontwikkelingen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?