
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Drogisterijketen Di stelt binnenkort enkele gloednieuwe beauty concept stores voor. Onder de naam Lookiss zullen die zich focussen op make-up, en klantenservice.
Daarvoor pakt Di uit met ervaren en gediplomeerde schoonheidsspecialisten en visagisten, die voor een gepersonaliseerde service moeten zorgen. Met Lookiss wil Di naar eigen zeggen “een complete “beautyshopping” ervaring creëren”. Zo kan de klant niet alleen producten kopen, maar zich ook professioneel laten schminken. De nieuwe concept stores moeten voor Di “dé referentie” worden in de wereld van beauty en make-up.
Op donderdag 12 juni wordt het concept officieel voorgesteld in Leuven. Meer winkels volgen binnenkort.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?