- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Delitraiteur zet zijn eerste stappen in e-commerce. De winkelketen test in vijf winkels in het Brusselse de levering van online bestelde maaltijden en producten. Voor de levering doet het beroep op de fietskoeriers van online maaltijdleverancier Deliveroo.
Vanaf 21 november 2016 kunnen klanten van Delitraiteur bereide maaltijden evenals een selectie voedingsproducten (aperitieven, wijnen, salades en sandwiches ) online bestellen en aan huis laten leveren. Het gaat om een test die voorlopig wel beperkt is tot de winkels van Ukkel, Elsene, Sint-Gillis, Sint-Lambrechts-Woluwe en Kraainem.
Klanten uit het Brusselse kunnen hun online aankopen binnen het half uur aan huis geleverd krijgen. Daarvoor werkt Delitraiteur, dat deel uitmaakt van de louis delhaize-groep, samen met Deliveroo, de Britse online leverancier van restaurantmaaltijden. Dat meldt Franchising Belgium.
De verzending is niet gratis, maar kost 2,50 voor een bestellingen van meer dan 15 euro en 4,50 euro voor bestelling onder 15 euro. Hierdoor zijn de producten in de webshop grosso modo 10% duurder dan in de fysieke winkels.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?