Gondella
- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Gondella
Delhaize heeft zopas haar strategische samenwerking met RangeMe aangekondigd, een platform waarmee retailers makkelijker producten kunnen ontdekken en commerciële partnerschappen kunnen aangaan. Op die manier wil de retailer meer Belgische ondernemers aantrekken.
Delhaize wil lokale producten nog meer promoten en slaat daarom de handen in elkaar met RangeMe, een platform waarmee retailers makkelijker producten kunnen ontdekken en laten leveren. Door de geavanceerde technologie van RangeMe komen leveranciers en kopers immers vlot en efficiënt bij verdelers terecht, waardoor vooral ondernemers betere kansen krijgen om hun producten aan Delhaize aan te bieden. Delhaize zelf kan door deze samenwerking haar engagement voor ondernemerschap en de Belgische oorsprong en kwaliteit van haar assortiment versterken en tegelijkertijd de toegang tot "verschillende unieke en innovatieve producten" voor haar klanten vergemakkelijken. "We zijn overtuigd van het belang om lokale ondernemers een kans te geven, en we weten dat dit ook erg belangrijk is voor onze klanten. Door samen te werken met RangeMe kunnen we nieuwe, gepassioneerde en enthousiaste profielen en innovatieve kwaliteitsproducten van bij ons ontdekken", vertelt Raphaël Gentile, vice president sourcing bij Delhaize, dat Belgische ondernemers die nieuwe commerciële partnerships willen aangaan oproept om zich te registreren op het RangeMe-platform. Ook bij RangeMe zijn ze erg enthousiast over de samenwerking met Delhaize. “Het is onze missie om een revolutie teweeg te brengen in de manier waarop kopers en verkopers zaken doen in de FMCG-industrie, door in te zetten op strategische partnerschappen. Bij RangeMe begrijpen we de transformerende impact van verbindingen op bedrijven. Samen met Delhaize creëren we een dynamisch ecosysteem dat innovatie, diversiteit en groei bevordert, ondernemers sterker maakt en de FMCG-industrie vooruit helpt", besluit John van der Valk, CEO van RangeMe Europe.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?