Dirk Van den Berghe, CEO van Delhaize, heeft aan onze collega’s van de L’Echo en De Tijd meegedeeld dat hij het kwaliteitsimago van de distributeur wil versterken en een aantrekkelijker prijsbeleid wil voeren. Delhaize zal dus blijven investeren in prijsverlagingen, maar niet ten koste van de kwaliteit. Volgens Van den Berghe wordt, door voortdurend over prijsverlagingen te praten, het gevoel van crisis bij de consument versterkt. Hij vindt het echter belangrijk om zich te concentreren op elementen als gezondheid, service of innovatie. Delhaize in 2013 bovendien een dertigtal nieuwe winkels openen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?