#5 Het einde van het jaar nadert met rasse schreden. Dringend tijd dus voor retailers om zich voor te bereiden op een van de drukste periodes van het jaar! Wat mogen we dit eindejaar verwachten op de feesttafel? We vroegen het aan enkele retailers. Nu is het aan Lidl.
Ook bij Lidl zetten ze zich schrap voor een van de drukste periodes van het jaar. Dat doet de discounter met laaggeprijsde kwaliteitsproducten via zijn Deluxe-assortiment dat bestaat uit 239 feestelijke producten (exclusief vleesactie-artikelen). “Zoals gewoonlijk presenteren we een hele reeks feestmenu’s (menu’s aangepast aan Kerstmis en andere aan het nieuwe jaar). We zullen ook verschillende thema’s belichten: plankjes, kaas en wijn, brunch, enzovoort. Van aperitief tot dessert, van klassiek tot origineel, van democratisch tot luxe; bij Lidl vind je alles wat je nodig hebt”, verklaart woordvoerder Julien Wathieu.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?