
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Benetton en andere grote merken zouden op het punt staan paspoppen in hun etalages te introduceren die het publiek begluren. Deze zijn ontwikkeld door het bedrijf Almax en uitgerust met een camera met gezichtsherkenning die in de oogkassen is geplaatst. Met deze camera kan de leeftijd, het geslacht en het raciale type van de klanten worden vastgesteld. Verder kunnen zij uitrekenen hoeveel tijd de klant in de winkel heeft doorgebracht, maar ook hoeveel personen voor de etalage hebben stilgehouden. Deze gegevens blijven vertrouwelijk. Een paspop van dit type zou ongeveer 5.000 dollar moeten kosten.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?