PwC heeft zopas een grootschalig onderzoek gepubliceerd dat het landschap schetst van de online invloed op de retail. Er werden in totaal 23 000 shoppers bevraagd in 25 landen op 5 continenten. Volgens de onderzoekers moeten we naar China (en Azië in het algemeen) kijken als we willen weten hoe de toekomst er zal uitzien. België daarentegen blijkt achterop te hinken. Een van de belangrijkste redenen daarvoor is dat de Belg wantrouwig staat tegen aankopen via mobiele technologie.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?