Colruyt pakt uit met de nieuwe mobiele applicatie ‘MyColruyt’. Met de app kunnen klanten hun boodschappenlijstjes samenstellen en gepersonaliseerde aanbiedingen ontvangen.

Het boodschappenlijstje staat centraal in de nieuwe Colruyt-app. Elke klant kan zijn eigen lijstje samenstellen uit het volledige assortiment van zijn Colruyt-winkel door algemene termen (koffie, boter of melk zoals op een traditioneel boodschappenlijstje) of specifieke producten (bv. Graindor Mokka gemalen koffie 500 g) toe te voegen. De klant kan ook de ingrediënten vanuit 6.000 recepten in de app selecteren of op producten in promotie (Rode Prijs of Extra-korting) zoeken. De app laat ook toe om alle actuele prijzen van zijn Colruyt-winkel te consulteren.

Gepersonaliseerd

De app zet via de Extra-klantenkaart ook in op personalisatie. De klant kan zich met zijn kaart aanmelden en vervolgens zijn favoriete producten bewaren. Met MyColruyt voegt hij ook producten uit zijn gepersonaliseerde aanbiedingen of zijn laatste kasticket toe. Colruyt heeft bovendien een filter voor ‘gluten’ ontwikkeld waarmee klanten meteen zien of een recept of product van de eigen merken van Colruyt glutenvrij is. Er komen op termijn nog andere filters bij.

Gratis wifi

De lancering van de nieuwe app, die gericht is op in-store gebruik, komt er enkele maanden na de introductie van gratis wifi in bijna alle 230 Colruyt-winkels. “Een ideale aanvulling op MyColruyt waardoor klanten tijdens het winkelen snel vinden wat ze zoeken,” klinkt het bij de supermarktketen.

 

De MyColruyt-applicatie is vanaf nu beschikbaar voor Android en iOS.