![](https://images.gondola.be/default_image.png?auto=format&fit=crop&h=420&ixlib=php-1.1.0&q=75&w=800&s=1d8426dcc8fb0405b5c2d8b483186b46)
- Interview met Marit van Egmond (CEO van Albert Heijn): “We gaan naar meer dan 100 winkels in België”
- Poster Retail Scan : de laatste retailtrends in kaart
- Dossiers: Pet care & food, impuls, tabak, winkelinrichting, betalingen, displays, marketing …
De Amerikaanse frisdrankgigant Coca-Cola heeft het afgelopen kwartaal wereldwijd 2% meer dranken verkocht, maar slikte wel een omzetdaling van -4% en een winstdaling van -7,5%. Vooral in Europa daalde de verkoop.
De verkoopvolumes groeiden hoofdzakelijk in de opkomende markten, vooral in China (+ 12%) en Brazilië (+4%). In Noord-Amerika, traditioneel de grootste markt van Coca-Cola was er geen volumegroei. En in Europa ging de omzet -4% achteruit.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?