
-
Interview met Koen Nolmans, CEO van ToyChamp: “Op het internet kan je geen beleving creëren”
-
Promo-poster: welke promoties werken bij krimpende koopkracht?
-
Dossiers: Italiaanse keuken, ijskoffie, vierde gamma, ultravers, scheerproducten
Op donderdag 14 juni kondigde Coca-Cola aan dat het na zestig jaar terugkeert naar Myanmar. Deze terugkeer werd mogelijk gemaakt door de gedeeltelijke opheffing van de sancties tegen het regime door Amerika. Blijven dus alleen nog Cuba en Noord-Korea waar je het bruisende drankje nog steeds niet kopen. Voorlopig gebeuren de leveringen vanuit de buurlanden, maar de gigant is op zoek naar lokale partners.
In de komende drie tot vijf jaar wil Coca-Cola immers belangrijke investeringen doen in Myanmar. De groep heeft bovendien aangekondigd drie miljoen dollar uit te trekken als steun aan de werkgelegenheid voor vrouwen in het land.
Interview met Koen Nolmans, CEO van ToyChamp: “Op het internet kan je geen beleving creëren”
Promo-poster: welke promoties werken bij krimpende koopkracht?
Dossiers: Italiaanse keuken, ijskoffie, vierde gamma, ultravers, scheerproducten
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?