Brussels Airlines
Exclusief
Brussels Airlines
De Belgische markt voor luchtvaartcatering wordt op 100 tot 150 miljoen euro geschat en de verwachting is dat de jaarlijkse groei voor de komende tien jaar gemiddeld tussen de 5 en de 7% zal bedragen. Tegen die achtergrond zet Brussels Airlines een nieuwe stap in het opwaarderen van zijn businessclass-dienstverlening op langeafstandsvluchten.
Vanaf april genieten de passagiers van een vernieuwde culinaire ervaring, die elegant vaatwerk koppelt aan menu's die zijn opgesteld in samenwerking met sterrenchef Arabelle Meirlaen. Het nieuwe servies valt op door zijn organische, ronde vormen. Het heeft een witte basis met blauwe en bronzen accenten en verwijst daarmee naar de uniformen van de luchtvaartmaatschappij. Ook het design van het bestek suggereert subtiel de contouren van een vliegtuig.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?