Aldi
Exclusief
Aldi
Aldi heeft recent een pop-up champagnebar geopend in hartje Londen. Consumenten kunnen er genieten van een glaasje champagne tegen een (zeer) lage prijs.
Op 8 december lanceerde Aldi zijn allereerste champagnebar in Londen. De pop-up bar 'Veuve” biedt champagne aan voor 2,70 euro per glas (2,33 pond) en champagnecocktails voor minder dan 1,30 euro (1,09 pond). Opvallend lage prijzen waar de concurrentie niet tegenop kan, zelfs al worden de hoeveelheden niet altijd gespecificeerd. Dat de pop-up neerstrijkt in Londen is simpel te verklaren: het Aldi-champagnemerk is het op één na best verkochte merk in het Verenigd Koninkrijk, voor een prijs van 15 euro (13,99 pond).
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?