Een nieuwe mijlpaal voor Albert Heijn: vandaag opent de Nederlandse keten namelijk zijn 50ste winkel in ons land. De eerst is weggelegd voor het winkelcentrum M2 Shopping in Maasmechelen. En daar zal het niet bij blijven: “We willen uiteindelijk naar 100 winkels”, aldus Raf Van den Heuvel, CEO van Albert Heijn België.

Deze ochtend opende Albert Heijn de deuren van zijn nieuwste winkel in het shoppingscentrum M2 Shopping in Maasmechelen. Een mijlpaal, zo benadrukt Raf Van den Heuvel, CEO van Albert Heijn België. “Maasmechelen is voor ons een bijzondere opening. Deze winkel is onze 50ste in België. Het is een mijlpaal in ons succesverhaal dat verder gaat: we willen uiteindelijk naar 100 winkels. We zijn dus druk bezig om de komende periode weer mooie winkels te openen, want we willen het mooie van Albert Heijn graag bereikbaar maken voor nog meer Vlamingen”, verklaart de topman. Ter herinnering, begin vorig maakte Albert Heijn bekend dat het zijn aantal winkels wou verdubbelen, iets waar de keten alvast goed naar op weg is.

In de nieuwe winkel op de Koninginnelaan in Maasmechelen vinden klanten een uitgebreide verswereld die verspreid is over verschillende afdelingen: dus zowel bij de verse maaltijden en salades, op de groenten- en fruitafdeling, bij de bloemen en planten als in de bakkerij. Daarnaast is er ook een ruime keuze voor bij het ontbijt, de lunch of de borrel, en vinden de klanten er de typische ‘Hollandse prijzen’. Tot slot focust de Nederlandse keten ook op een persoonlijke service en stelt het in totaal 45 medewerkers aan het werk in de nieuwe vestiging.

Met deze vestiging in Maasmechelen verstevigt Albert Heijn haar aanwezigheid in Limburg. Bovendien zal de nieuwe vestiging ook een belangrijke rol vervullen. Zo laat Catia Spagnoletti, manager van Shopping Center M2 weten dat de nieuwe Albert Heijn de motor zal worden van M2 Shopping en bijgevolg meer volk moet lokken.