
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
In vergelijking met vorig jaar lijkt zomerkleding beter te worden verkocht. Dit komt in ieder geval naar voren uit de peiling bij modewinkels door Mode Unie en Unizo. Deze schatten dat de verhoging van hun omzet aan het eind van het eerste kwartaal ongeveer 5% zal zijn. Er zijn veel klanten op de nieuwe collecties afgekomen. De maand april lijkt ook veelbelovend te worden.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?