Wil je bouwen aan de toekomst van de Belgische consumptiesector? Onderzoeken hoe consumptie evolueert, dit in kaart brengen via studies en spelers adviseren waar ze naartoe moeten groeien? Dan is onze rol als Junior Analyst je op het lijf geschreven.
Gondola Academy bevindt zich in het hart van de Belgische consumptiesector, en staat dagelijks in contact met de C-level en decision takers van de industrie (retailers, merken & service providers). Vanop de zijlijn tekenen we mee aan de consumptie van de toekomst en begeleiden we bedrijven om hiernaar toe te groeien.
Herken jij je in volgende eigenschappen :
-
0 - 3 jaar ervaring
-
Beheerst minstens twee van de drie basistalen (NL, FR, EN)
-
Dynamische teamspeler: open voor snel bij te leren
-
Nieuwsgierig: brede interesse rond verschillende aspecten van consumptie (sustainability, technologie, de rol van de fysieke winkel, e-commerce...)
-
Analytisch: verbanden kunnen zien in data, altijd op zoek naar ‘the bigger picture’ in macro trends
-
Proactief: we zijn een jong bedrijf met veel groeipotentieel. Geen schrik om eigen ideeën op tafel te leggen
-
Zelfstandig: we geloven sterk in autonomie, niet in micromanagement van alle taken
-
Georganiseerd: planning is essentieel bij een goede executie van een project
-
Professioneel: in staat om contact te houden met beslissingsnemers in de sector met een verzorgd voorkomen
-
Personality: iemand met een eigen, sterke identiteit
Jij krijgt:
Je komt terecht in een jong, dynamisch team dat zich inzet voor de uitwerking van een nieuwe business unit die zich specifiek bezig houdt met het bestuderen van consumptie.
- Een marktconform loon en extra legale voordelen zoals zoals bedrijfswagen, pc, smartphone, maaltijdcheques, ecocheques, teambuildings, enz.
- De mogelijkheid om snel een high-level netwerk uit te bouwen door constant in contact te staan met C-level en decision takers in de Belgische sector
- Snelle ontwikkelingsmogelijkheden. Een klein, agile bedrijf waar je uit ondernemendheid je eigen parcours kan bepalen
- Een jong ambitieus team waar sfeer en samenhang centraal staan
- Een omgeving waar work-life balance altijd in acht wordt genomen
Jouw verantwoordelijkheden:
-
Het schrijven van adviesrapporten rond consumptie
-
Werken aan specifieke consultancy opdrachten vanuit het Academy team, klanten begeleiden in het nemen van de juiste strategische beslissingen
-
Organiseren van workshops & ronde tafels om de discussie in de markt te faciliteren
-
De markt constant scannen, de macro trends spotten en beheersen
-
Data-analyses, verbanden zien in cijfers, zoeken naar het verhaal achter de cijfers
-
Opstellen van bevragingen, verwerken van de resultaten en omzetten tot een makkelijk interpreteerbaar rapport
-
Relaties opbouwen met beslissingsnemers van de Belgische sector
-
Communicatie naar de buitenwereld toe over onze activiteiten