Het is zover: de zomer is afgetrapt, al is het niet de meest schitterende start! Traditioneel is dit het moment waarop ons magazine zijn aandacht verlegt van de grote productcategorieën naar diensten. De uitgelezen kans om de diensten die u aanbiedt onder de aandacht te brengen!
Tabak: de regelgeving, de verkoopsvoorwaarden en de accijnzen zijn ingrijpend gewijzigd. Wat is de stand van zaken? En wat zijn de vooruitzichten?
POS en in-store communicatie: COVID-19 heeft de mogelijkheden om uw producten te promoten via animaties beperkt. Daarom is het is des te belangrijker om het aanbod af te bakenen en er tegelijkertijd voor te zorgen dat het materiaal gemakkelijk te installeren is en voldoet aan de duurzaamheidsverwachtingen van de merken en distributeurs
Betalingen: de pandemie heeft "no-cash" en contactloze betalingen aangemoedigd, en de versnelde digitalisering lijkt de consument minder traditioneel te maken wat zijn keuzes betreft.
Data, loyaliteit en insights: er komen steeds meer databronnen bij om het consumentengedrag te begrijpen. Wat is er nieuw op dit gebied?
Packaging design: dit is het eerste en misschien wel belangrijkste communicatiemiddel voor een product: het uiterlijk. Wij vroegen enkele Belgische ontwerpbureaus naar hun discipline en de evolutie ervan.
E-commerce: de gezondheidscrisis heeft dit segment een flinke boost gegeven. De perfecte gelegenheid om de vooruitgang op het digitale front in kaart te brengen.
En natuurlijk is Gondola Magazine er elke maand om verslag uit te brengen over al uw nieuws, initiatieven en successen! Wilt u ze kenbaar maken aan onze unieke community van retailprofessionals, in winkels en op centrale kantoren, of bij fabrikanten, dienstverleners of opinieleiders? Aarzel niet om contact met ons op te nemen!