Disrupt or be disrupted: Retail Media’s call

“In a world where change is the only constant, staying ahead means embracing disruption. 

Discover cutting-edge strategies, technologies, and insights that will keep you at the forefront of retail media. Don’t just survive the shift—thrive in it.”

 

Retail Media is transforming paid advertising at a fast pace.

  • The leverage of first-party data to gain a deeper understanding of shoppers allows to maximize the value of advertising like never before.
  • The ascent of "always on" retail media solutions enables advertisers to deliver uninterrupted ad experiences across digital and physical touchpoints such as social, email and in-store audio.
  • It all improves personalization, dynamically generate content, and forge stronger connections with target audiences, reshaping how brands and consumers engage and making innovative marketers happy.

 

The conference will answer questions such as: 

  • How does retail media allows me to ensure an uninterrupted consumer engagement? 
  • How do I get multiple channels to work simultaneously establishing a unified brand experience? 
  • To which objectives do the various forms of retail media contribute?
  • How do retailers and advertisers work together optimally?
  • How to harness analytics to gain valuable insights into consumer preferences
  • How to embrace agility to offered by retail media to adjust strategies in response to market trends or tactical business needs
  • What are the best practices? How do you start using retail media? 

Target audience

Our primary target audience are the marketers eager to learn and improve their ROAS !

Retail media is a cooperative game with multiple potential winners. So, retailers, service providers and agencies will also greatly benefit from the day.

 

What to expect

  • Experts and inspiring speakers sharing cases and best practices
  • Unique opportunity to meet your peers
  • Great place, delicious food and networking drink

 

Stay tuned and discover soon our program and our keynote speakers

©

Gondola

Confirmed speakers

Pierre Jacquemin

Unlimitail
Sales director Unlimitail Belgium

Kevin Kielbaey

Live Ramp – Cassius Data Consult
Head of retail media at Live Ramp – founder Cassius Data Consult

Vincent Pierquet

TikTok
Country Lead Belgium

Cedric Cauderlier

Mountainview
CEO – Co-Founder

Olivier Degrez

MMD
Director retail media

Luc Suykens

UBA
CEO

Pierre-Alexandre Billiet

Gondola
CEO

Christian du Jardin  

Gondola
Stratégie et consultance

Program coming soon

Voor registratie kun je eenvoudig een gratis account aanmaken (indien nog niet gedaan), en vervolgens registreren via de knop bovenaan deze pagina of stuur een e-mail met de gegevens van de personen die je wilt registreren naar academy@gondola.be. 

Ja, de locatie is makkelijk bereikbaar en beschikt over ruime parkeergelegenheid. Elegemstraat 160, 1700 Dilbeek  

We zijn altijd op zoek naar partners voor evenementen. Voor meer informatie, stuur een e-mail naar academy@gondola.be.

Indien je je deelname wilt annuleren, informeer ons dan per e-mail via academy@gondola.be. Annuleringen die minder dan 72 uur voor het evenement worden gemaakt, zijn onderhevig aan een vergoeding van €125.

Elk bedrijf met een Gondola Professional Pack heeft recht op 3 gratis tickets voor dit congres. Indien je abonnement nog niet is geüpgraded, zijn dit er 2.

Op de dag van het congres meld je je aan bij de balie bij de ingang, waar je je persoonlijke badge zal ontvangen.

Tijdens het congres zijn er drie netwerkmogelijkheden: tijdens de lunchpauze, de koffiebreak en de netwerkdrink aan het einde van het congres.

Elke spreker zal in zijn eigen moedertaal spreken. De talen staan vermeld achter de namen van de sprekers. De slides zelf zullen in het Engels zijn.

De presentaties van de sprekers worden na het evenement gedeeld met de deelnemers.

Heb je vragen over het congres, suggesties, of wil je partner worden? Stuur ons dan een e-mail naar Academy@gondola.be.