-
Retailallianties:Â Slimme strategie of machtsmisbruik
-
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
- Dossiers: bereide maaltijden, soep, warme sauzen, charcuterie, kaas, eindejaarsproducten ....
Interviews in de kijker: Sales & Nego Summit sprekers
Ga naar de Sales & Nego Summit eventpagina
Ons doel is dat je, na deelname aan het Sales & Nego Summit, in topvorm bent en sterk staat bij onderhandelingen tussen leveranciers en retailers.
Raphael Gentile, VP unit dry and drinks & sourcing bij Delhaize
“Evenwicht tussen leverancier, klant en retailer is zoek bij onderhandelingen”
Nathalie Matterne, merchandise director & comex member bij Carrefour België
"Jaarlijkse onderhandelingen zijn belangrijk, maar samenwerken doe je hele jaar door”
Lennart Trioen, divisiemanager aankoop bij Colruyt voor droge voeding, nearfood en non-food
“Iedereen moet zijn verantwoordelijkheid nemen”
Gerald Naelaerts van Zenith
Maak weer tijd voor face-to-face-meetings, zoals voor covid. Start met je klant (opnieuw) te leren kennen. Dat hebben we de afgelopen jaren veel te weinig gedaan.